Odzież robocza, obuwie robocze, zawieszki lakiernicze, elementy maskujące
O FIRMIE OFERTA WSPÓŁPRACA KONTAKT
Odzież robocza, obuwie robocze, zawieszki lakiernicze, elementy maskujące



P.H.U. "Wabi" Rafał Wasiak

ul. Traugutta 40, Blok B
05-825 Grodzisk Mazowiecki

tel. kom. 698-982-314, 698-982-344



Odzież robocza, obuwie robocze, zawieszki lakiernicze, elementy maskujące

Oferta

zamówienia  |  towar i reklamacje  |  ceny i transport  |  płatności  |  pozostałe warunki

ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia przyjmujemy w godzinach 7:00-19:00, zachowując termin realizacji do 48 h.

  2. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną (adres: biuro@phu-wabi.pl) z podaniem ilości, rodzaju towaru, ceny zakupu, sposobu odbioru towaru, dokładnych danych firmy Zamawiającego, nazwisk osób zajmujących się zleceniem ze strony Zamawiającego oraz pieczęcią i czytelnym podpisem osoby Zamawiającej.

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszych WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.

  4. Złożone zamówienia uznawane są za przyjęte do realizacji po otrzymaniu od P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak pisemnego potwierdzenia.

  5. Wykonanie zamówienia następuje poprzez wydanie towaru Zamawiającemu lub wskazanym przez niego osobom/firmom, np. spedycyjnym lub poprzez zgłoszenie Zamawiającemu, że towar jest gotowy do odbioru.

  6. Podpisanie warunków współpracy lub formularza zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak do wystawiania faktur VAT bez podpisu Zamawiającego.

  7. Jeżeli osoba podpisująca zamówienie nie widnieje w dokumentach rejestracyjnych Zamawiającego należy przesłać odrębne upoważnienie podpisane przez osobę mającą prawo reprezentować firmę lub złożyć oświadczenie, że firma jest płatnikiem VAT w bieżącym roku i upoważnia P.H.U. „WABI” Rafał Wasiak do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.

  8. Przy pierwszym zakupie niezbędne jest przesłanie następujących dokumentów:
    • kopia wpisu do rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej potwierdzone nie dawniej niż 3 miesiące przed zakupem,
    • kopia dokumentu nadania numeru NIP,
    • kopia dokumentu nadania numeru statystycznego REGON.

  9. Po każdej zmianie w rejestrze lub zaświadczeniu dot. prowadzonej działalności (np. zmiana adresu, zmiana profilu działalności, zmiana osób reprezentujących firmę etc.) należy przesłać odpis z rejestru lub zaświadczenia.

  10. Jeżeli Zamawiający zalega z płatnościami, P.H.U. „WABI” ma prawo do odmowy realizacji kolejnego zamówienia przed uregulowaniem zaległych płatności.


Brak produktów w tym dziale.



O FIRMIE  |  OFERTA  |  ZAWIESZKI LAKIERNICZE  |  ELEMENTY MASKUJĄCE  |  WARUNKI WSPÓŁPRACY  |  POLITYKA PRYWATNOŚCI  |  KONTAKT

zawieszki lakiernicze - Grodzisk Mazowiecki, Błonie, Sochaczew, Milanówek


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function split() in /txt/zdzisio.txt:7 Stack trace: #0 /index.php(135): include() #1 {main} thrown in /txt/zdzisio.txt on line 7